Dansk marketingchef bliver global kommunikationschef i Deloitte

Mette Schønnemann skifter stillingen som marketingchef i Deloitte Danmark ud med posten som global kommunikationschef i Deloitte.

Mette Schønnemann bliver global kommunikationschef for verdens største rådgivnings- og revisionshus, Deloitte.

Det oplyser Deloitte i en pressemeddelelse.

Schønnemann er nuværende marketingchef i Deloitte Danmark. Hun tiltræder sin nye, internationale stilling allerede ved månedsskiftet.

”Som global kommunikationschef får jeg mulighed for at udvikle Deloittes globale kommunikationsagenda på bæredygtighed, teknologi og samfundsansvar,” udtaler Schønnemann.

Hun har godt 20 års erfaring fra branchen, herunder som kommunikationschef og CMO i Deloitte Danmark og PR-ansvarlig hos Microsoft.

Forrige artikel Danske Erhvervsakademier henter ny direktør hos Dansk Metal Danske Erhvervsakademier henter ny direktør hos Dansk Metal Næste artikel Lisbeth Knudsen bliver bestyrelsesleder i Niras
Messerschmidt: Irak-krigen var en fejltagelse

Messerschmidt: Irak-krigen var en fejltagelse

Set i bakspejlet var det en fejl, at Dansk Folkeparti var med til at sende danske soldater til Irak, mener Morten Messerschmidt, der siger, at man var forblændet af den amerikanske retorik. DF-formanden ser tilgangen til Irak-krigen som naiv.