Sund & Bælt leverer chef til DR

Anne-Mette Janum starter 1. oktober som chef for integreret markedsføring og positionering i DR’s afdeling Eksponering & Brugerkontakt. Hun kommer fra det statsejede infrastrukturselskab Sund & Bælt

Anne-Mette Janus skal arbejde med, hvordan DR fremover tiltrækker og fastholder brugere på public service-stationens digitale platforme, oplyser DR.

"Anne-Mette er den helt rigtige til jobbet. Både med sin baggrund og personlighed er hun den rette til at lede området med henblik på at skabe effektiv markedsføring og branding, som hænger sammen med DR’s strategi ”Sammen om det vigtige”. I DR’s digitale omstilling får hun sammen med ledergruppen i Eksponering & Brugerkonkakt en vigtig rolle i at være med til at forme fremtidens veje for tiltrækning og fastholdelse af DR’s brugere og positionering af DR,” siger Maria Gry Henriksen, der er chef Eksponering og Brugerkontakt i DR.

Anne-Mette Janum kommer fra det statsejede infrastrukturselskab Sund & Bælt, hvor hun har haft det overordnede ansvar for produkter, services, kommunikation og kundeoplevelser for privatkunder på Brobizz og Storebælt.

Samme sted har hun også tidligere været marketingchef, ligesom hun har haft forskellige chefstillinger indenfor markedsføring i TDC’s brands.

På DR-posten afløser hun Astrid Bernitt-Wolf, som 1. september startede som kommunikationschef hos Det Radikale Venstre.

Forrige artikel Aalborgs kommende kunsthal ansætter ny direktørduo Aalborgs kommende kunsthal ansætter ny direktørduo Næste artikel Kommunikationsmuseet Enigma ansætter ny direktør Kommunikationsmuseet Enigma ansætter ny direktør