Lead Agency udvider med tre nye partnere

Anita Baun Hørdum, Barbara Saitta Bregendal og Eva Svavars Frandsen er alle tre blevet ansat i partnerkredsen hos kommunikationshuset Lead Agency.

 

Lead Agency har udvidet sin partnerkreds med tre nye partnere. De tre nye partnere er Anita Baun Hørdum, Barbara Saitta Bregendal og Eva Svavars Frandsen, som alle er hentet internt i egne rækker. 

Lead Agency er et konsulent- og marketingsbureau i København, der arbejder med at rådgive både private og offentlige kunder, som primært befinder sig inden for det politiske, organisatoriske og kommercielle område.

Partnerkredsen hos Lead Agency tæller nu otte partnere med tilføjelsen af de tre partnere. 

"Vores erfaring er, at sund forretningsudvikling, stærk faglighed og sprudlende kreativitet kun kan foregå i et arbejdsmiljø, hvor medarbejderne besidder imponerende kompetencer, er sympatiske og nyder hinandens selskab," siger administrerende direktør for Lead Agency Søren Kaster.

Anita Baun Hørdum har en bachelor i teologi fra Aarhus Universitet i 2004 og en kandidat i mellemøststudier fra Syddansk Universitet i 2007. 

Barbara Saitta Bregendal er uddannet cand.ling.merc. i europæiske studier fra CBS i 2008. 

Eva Svavars Frandsen er uddannet cand.soc. i politisk kommunikation og ledelse fra CBS i 2008, BA i samfundsvidenskab og EU-studier fra RUC i 2005 og har yderligere taget MBA-kurser på University of Washington.

Forrige artikel Thailands ambassadør i Danmark modtager orden Næste artikel Danmark får ny norsk ambassadør