Socialdemokraterne vælger Advice

KAMPAGNE: Socialdemokraterne har valgt det kommunikationsbureau, der skal bistå dem ved næste folketingsvalg. Valget er faldet på Advice A/S.

Socialdemokraterne har det seneste halve år været på jagt efter et fullservice-reklamebureau, som skal bistå partiet med at forberede det kommende folketingsvalg. Ud af et felt på 3-4 bureauer er valget nu faldet på Advice, skriver markedsforing.dk.

Hos Socialdemokraterne er man svært tilfreds med den nye samarbejdspartner:

"Advice er særligt gode til at håndtere store og ret komplekse kampagner. Derfor faldt valget på dem," siger partisekretær Lars Midtiby.

Administrerende direktør i Advice, Espen Meyer Højlund, glæder sig over udfordringen, og hilser det nye samarbejde velkommen:

"Moderne valgkampe er nok den mest udfordrende form for kommunikation, man kan forestille sig. Og fagligt er det derfor en særdeles spændende opgave at arbejde for Socialdemokraterne," siger han.

Espen Meyer Højlund ser samtidig nogle utraditionelle udfordringer i det nye samarbejde, da den nye kampagne i høj grad skal kombineres med Socialdemokraternes samarbejdspartnere i SF.

Forrige artikel Forandringen der tager tid Næste artikel Specialmedier overses i den journalistiske fødekæde