Kresten Schultz-Jørgensen stopper i eget kommunikationsbureau
Kommunikationskonsulent Kresten Schultz-Jørgensen er stoppet som partner i sit kommunikationsbureau, Schultz J & Goll. Det kommer efter en turbulent tid for kommunikationskonsulenten, som fremover vil arbejde og rådgive i eget navn.
Kommunikationskonsulent og spindoktor Kresten Schultz-Jørgensen træder ud af sit eget kommunikationsbureau, Schultz J & Goll.
Det fortæller hans tidligere medejer Peter Goll via LinkedIn.
Kresten Schultz-Jørgensen skal fremover arbejde og rådgive i eget navn.
Dog vil bureauet i fremtiden stadig samarbejde med ham i "udvalgte sager", lyder det fra Peter Goll som på LinkedIn udtaler:
"Kresten Schultz-Jørgensen ønsker mere selvstændighed i hverdagen – og den større plads til kreativ udfoldelse, som det giver ikke at være en del af et dagligt liv på et stort bureau." {{toplink}}
Peter Goll og partner Louise Helstrup Guldager overtager det fulde ejerskab af Schultz J & Goll, men forventer, at yderligere navne i "en nær fremtid" kommer med i partnerkredsen.
Desuden vil bureauet snart skifte navn, skriver han.
Bureauet blev stiftet i 2018 af Kresten Schultz-Jørgensen. Bureauet er tidligere kendt under navnet Oxymoron, men har siden januar heddet Schultz J & Goll.
Kresten Schultz-Jørgensen er også tidligere stifter af kommunikationsbureauet Lead Agency, som han stoppede hos i 2017. Derudover er han tidligere chefredaktør på Dagbladet Aktuelt, og har desuden haft ledende stillinger hos både Coca-Cola og Det Kongelige Teater.
I marts gik Kresten Schultz-Jørgensen på tre måneders orlov oven på en sag om spritbilisme.