Ekstra Bladet opruster med to nye direktører

Ekstra Bladet ansætter Heidi Eriksen som direktør for betalt indhold og marketing, mens Anders Refnov bliver digital direktør. 

Ekstra Bladet laver om i ledelsesstrukturen og fjerner for første gang skellet mellem betalt og gratis indhold på ledelsesplan. 

Det skriver MediaWatch.

Det sker med udnævnelsen af Heidi Eriksen som direktør for betalt indhold og marketing, som samler ansvaret for digitalt indholdssalg, avissalg og marketing i en stilling. Hun kommer fra en stilling hos Aller. 

Samtidigt er der også blevet udpeget en direktør i den redaktionelle afdeling. 

Anders Refnov, der hidtil har været digital chef, bliver nemlig forfremmet til digital direktør.

Nuværende digital nyhedschef for ekstrabladet.dk, Pernille Holbøll, overtager stillingen som digital chef og får ansvar for både det gratis og betalte indhold på ekstrabladet.dk.

Forrige artikel Kapitalfondsforening har fundet sin nye direktør Næste artikel BRF laver omfattende rokade