Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om de dårlige prøveresultater i matematik B i 2019 er en væsentlig årsag til den igangsatte revision af læreplanerne i matematik på stx 12. april 2021 kl. 8:00 Relaterede Spørgsmål Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 217: Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, hvorfor ministeriet har igangsat en omfattende revision af læreplanerne i matematik på stxBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 218: Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om at kommentere henvendelsen til Børne- og Undervisningsministeren, Folketingets Børne- og Undervisningsudvalg m.fl. fra de tidligere fagkonsulenter i matematikBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 220: Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om der er en sammenhæng mellem de dårlige prøveresultater i matematik B på stx i 2019 og det forhold, at matematik B blev gjort obligatorisk for flere elever ved gymnasiereformen i 2017Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 221: Er det planen, at niveauet i matematik skal sænkes på de gymnasiale uddannelser? Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 222: Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om den igangværende revision af læreplanerne i matematikBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 223: Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om det med den igangværende revision af læreplanerne i matematik på stx er sigtet at fastlægge et A-niveau på stxBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 224: Jakob Sølvhøj (EL) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, hvilke konsekvenser en markant sænkning af det faglige niveau på matematik på A-niveau på stx vil have