Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om karakterer fra folkeskolen er fuldstændig uden betydning og relevans for, hvilken ungdomsuddannelsesinstitution den enkelte bliver optaget på efter 22. april 2022 kl. 8:00 Relaterede Spørgsmål Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 175: Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, hvor mange optagne på ungdomsuddannelser, der ikke bliver imødekommet på deres førstevalgBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 176: Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om status på udviklingen af statens nye algoritme for elevfordelingBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 177: Hvilke problemer er der med statens nye algoritme for elevdeling?Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 178: Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, hvor mange elever der reelt vil indgå i en lodtrækning i forbindelse med optagelse på en gymnasial ungdomsuddannelseBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 179: Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om søgemønstre til ungdomsuddannelserBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 180: Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, hvor mange HTX og HHX elever der fremover må forventes at søger et alment gymnasiumBørne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 181: Henrik Dahl (LA) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, hvilken ungdomsuddannelsesinstitution den unge vil blive optaget på efter implementering af den nye elevfordelingsmodel