Relaterede Spørgsmål
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 65: Udvalget spørger børne- og undervisningsministeren, Mattias Tesfaye, om Irland og Estland har håndteret Corona-pandemien anderledes i relation til folkeskoler, hvilket kan være en medvirkende forklaring på deres positive resultat i PISA 2022 m.v.
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 66: Vil ministeren redegøre for, om brugen af digitale værktøjer i undervisningen generelt set har været et aktivt tilvalg i folkeskolen?
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 70: Astrid Krag (S) spørger børne- og undervisningsministeren, Mattias Tesfaye, om PISA 2022 - hvad relationen mellem fravær (komme for sent og pjæk) og elevernes socioøkonomiske baggrund
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 71: Astrid Krag (S) spørger børne- og undervisningsministeren, Mattias Tesfaye, om PISA 2022 - hvordan spredningen mellem skoler har udviklet sig over tid
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 72: Astrid Krag (S) spørger børne- og undervisningsministeren, Mattias Tesfaye, om PISA 2022 - om der har været initiativer og/eller reformer af folkeskolen i Irland og Estland, som har medvirket til deres positive resultat i PISA 2022
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 74: Pia Kjærsgaard (DF) spørger børne- og undervisningsministeren, Mattias Tesfaye, om hvilke skoler der har besøgt Helsingør Islamisk Menigheds moske m.v.
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 75: Pia Kjærsgaard (DF) spørger børne- og undervisningsministeren, Mattias Tesfaye, om hvem der har taget initiativ til at lave et samarbejde mellem Nivå Skole og Helsingør Islamisk Menighed