Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, at der vil være et trafikspring til Femern fra en række færgeruter i Norden
Relaterede Spørgsmål
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 654: Alternativet spørger til uklarheder om trafikspring fra Storebæltbroen til Femern-tunnellen
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 655: Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, om ministeren i forlængelse af TRU alm. del - spm. 654 vil redegøre for, hvorfor der i denne situation ikke for længst er udført følsomhedsanalyser af økonomi og tilbagebetalingstid for et langt lavere trafikspring fra Storebælt end de 800.000 biler pr. år, der indgår i den grundliggende trafikprognose
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 656: Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, om ministeren i forlængelse af TRU alm. del - spm. 655 finder det acceptabelt - nu efter at Sund & Bælt har måttet opgive at dokumentere noget grundlag for de 800.000 biler - at Femern A/S har valgt netop konsulentfirmaet Intraplan
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 657: Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, at der ikke foreligger nogen anerkendt beregningsmodel for, hvordan Storebæltstrafik til sin tid tiltrækkes af Femern-forbindelsen
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 658: Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, om ministeren finder det begrundet - hvad Sund & Bælt fremfører på egen hjemmeside den 27. marts 2018 i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse” og i artiklen (”Solid økonomi i Femern-forbindelsen”, Sjællandske Slagelse, den 8. maj 2018)
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 659: Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, om ministeren finder det troværdigt, når det på den ene side i grundprognosen fuldstændig ignoreres, at der er en klar sammenhæng mellem takst og trafikmængde, når Sund & Bælt på deres hjemmeside i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse” den 27. marts 2018 netop regner på en klar sammenhæng mellem takst og trafikmængde
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 660: Roger Courage Matthisen (ALT) spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, om ministeren kan oplyse, om de sammenhænge mellem ændringer i takst og trafikomfang, som Sund & Bælt fremfører på egen hjemmeside den 27. marts 2018 i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse”, er baseret på trafikantanalyser foretaget i Femern Bælt-korridoren
- Transport, Bygnings- og Boligudvalget, Spørgsmål 662: Udvalget spørger transport-, bygnings- og boligministeren, Ole Birk Olesen, hvor mange passagerer de indenlandske færgeruter i Danmark har haft måned for måned, efter at billettilskuddet til de danske øer blev indført i efteråret 2016 og udvidet yderligere med finansloven for 2017