DSB's popularitet stiger

KORT NYT: I en ny undersøgelse viser det sig, at danskerne generelt er blevet mere tilfredse med DSB.

DSB bedømmes på en skala, der går til 100. I 2006, hvor DSB oplevede det foreløbigt laveste tal nogensinde, var scoren 44,6. I 2007 var dette tal steget til 47,4. Målinger foretaget alene i sidste kvartal af 2007 viser en fremgang til 49,5, hvilket er yderst lovende for DSB.

Mikkel Hausner fra Reputation Institute udtaler i forbindelse med DSB's placering blandt 32 store virksomheder i Danmark: "Hvis den opadgående tendens fra fjerde kvartal 2007 holder for første kvartal i 2008, bevæger DSB sig væk fra sidste års dårlige placering. Det er nemlig første kvartal, der ligger til grund for den årlige sammenligning af virksomheder."

Hvis DSB kan holde opturen kørende, ser det altså ud til, at de vil klare sig bedre blandt de store danske virksomheder end hidtil.

Login