Peter Svarre

Forfatter, foredragsholder og digital rådgiver, fhv. marketingdirektør, Bang & Olufsen, fhv. Director of Digital Strategy, In2Media (nu Charlie Tango), Partner og User Experience Director, Hello Group (nu NoA Ignite), fhv. ekstern underviser, DMJX

Uddannet: Ma, International Affairs (Columbia University 1998), cand.scient.pol (Københavns Uni. 2001)

Født 5. marts 1972, Sæby Sjælland

Hjemmeside

LinkedIn

Artikler om Peter Svarre

Ny bog om digital etik mangler kant og substans

Peter Svarres nye bog 'Digital etik' handler om, hvordan vi designer en mere ansvarlig digital verden. Men den mangler kant og substans, for digitalt ansvar kræver håndfast politisk handling snarere end uforpligtende etisk snak, skriver Niels Frid-Nielsen.

DigitalKræver adgang til Altinget: digital

Prøv børn gratis i 14 dage

  • Artikler
  • Debat
  • Politisk kalender
  • Spørgsmål og svar
Dagens portal