Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om, hvordan algoritmen virker ift. HF-klasser
Relaterede Spørgsmål
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 414: Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om, hvor mange færre ansøgere til gymnasiet der vil få deres 1. prioritet opfyldt som følge af afskaffelsen af teknisk overbooking i de store byer
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 415: Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om at opdatere tidligere konsekvensberegninger udleveret til Folketinget på kommune- og afdelingsniveau af tvangsfordelingsaftalen
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 416: Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om, hvorfor ministeren ikke har bedt ministeriet indarbejde teknisk overbooking i modellen for kapacitetsfastsættelse
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 417: Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om, hvad tallene angivet som ”Tilgang 2020” i bilaget til svar på BUU L 157 – spm. nr. 136 afspejler
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 418: Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om, hvorfor ministeriet hverken har anvendt bestandstal eller tælledagstal i beregningerne af de tekniske kapaciteter, der fremgår af svar BUU L 157 - spm. nr. 136
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 420: Britt Bager (K) spørger børne- og undervisningsministeren, Pernille Rosenkrantz-Theil, om at tallene ”Tilgang 2020” i bilag til svar på BUU L 157 - spm 136 (Kapacitet
- Børne- og Undervisningsudvalget, Spørgsmål 421: Vil den manglende tekniske overbooking betyde, at endnu flere elever skal afvises fra deres 1. prioritet på et populært, overansøgt gymnasium?